Post by deadfodilanva on Mar 14, 2022 15:52:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dandara: Trials of Fear Edition IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa rajattomasti helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Dandara: Trials of Fear Edition 2022 version ▞▞▞
Hämmästyttävä peli. Yksi tämän genren parhaista, ja se ohjaa jopa hyvin mobiililaitteella. Hullu!
Fantastinen kokemus mobiilipeliin, täysin konkretisoitu metroidvania, jota on helppo ohjata kosketusnäytön kautta.
Mahtava peli
Dope dope dope. Loistava grafiikka! Pelaa galaxy A12:lla. Ohjaimet ovat erittäin herkkiä. Zen-tunne pelatessa. Vaatii vähän strategiaa ja paljon kärsivällisyyttä. Labyrintti sekoitettuna palapeliin, sekoitettuna loputtomaan alustatunnelmaan. Muutaman kerran luulin olevani tason lopussa, jotta minut käännettiin kohtaamaan uuden ansa. Erinomaisen tasapainoinen. 👏
Hyvä peli, jos pidät tutkimisesta ja arvoimista. Tämä peli on kuitenkin helpompaa ohjaimella.
Yksi parhaista metroidvania-mobiilipeleistä, joita olen koskaan pelannut
mahtava peli, kosketusohjaus on helppokäyttöinen, 9/10 suosittelen
Aivan mahtavaa. Tässä pelissä oli niin paljon tehtävää ja myös huijaustila asetuksissa oli todella suuri apu. Kiitos, että annoit meille tämän vaihtoehdon. Joka tapauksessa, en vain osaa selittää sitä, sinun täytyy pelata sitä tietääksesi, mistä puhun. Suosittelen täysin ja on hintansa väärti. Se on minun mielipiteeni. Haluaisin nähdä Dandara 2:n. Tajusin juuri, että tämä on kolmas peli, jonka olen pelannut RAW FURYsta. Mahtavia kehittäjiä.
Helmi. Joskus se voi kuitenkin olla liian vaikeaa. Peli on uskomaton. Moitteeton taide ja ääni, eteneminen tuntuu hyvältä ja saat mukavan tarinan, joka on helppo seurata, mutta silti nautinnollinen. Nopeaa toimintaa ja päätöksentekoa. Ehdottomasti yksi parhaista peleistä, joita olen koskaan pelannut puhelimella. Nautti joka minuutista. Peli, joka todella ansaitsee enemmän huomiota peliyhteisöltä.
täydellinen
Erittäin ainutlaatuinen pelattavuus. Erinomainen!
Minulla ei ole ollut ongelmia viime aikoihin asti. Löysin arkun, jossa oli muistiakselin päivitys, ja sen avaamisen jälkeen en ole pystynyt ampumaan ohjuksiani. Oletuksena ampumaan ja napauttamalla näytön toista puolta se laukaisee nyt muistiakselin ohjuksen sijaan. Onko korjausta? Ole hyvä ja auta, jotta voin jatkaa tämän kauniin ja haastavan pelin pelaamista. Kiitti!! EDIT: Kiitos kehittäjälle. oikea-aikaista vastausta varten. Arvostelu päivitetty. LOVE ja suosittelen!
Mikä upea tarina ystäväni, erittäin hyvä kokemus, peli. Harmi, että nollan jälkeen ei voi pelata avoimessa maailmassa tehdä 100%
Paljon rakkautta. Monet näytelmät.
Yksi parhaista mobiilitasohyppelyistä, joita olen pelannut tähän mennessä. Siinä on todella vanhan koulun Metroid-tunnelmaa. Valmistettu suurella huolella ja rakkaudella. Tervetullut muutos tahdissa kaikista saatavilla olevista cashgrab-sovelluksista. Suuret kiitokset kehittäjille, jotka pitävät pelaamisen elossa ja hyvinä!
et voi edes kävellä tässä pelissä. liikut pelissä vetämällä itsesi näytön poikki käyttämällä eräänlaista koukkumekanismia, joka on niin ärsyttävää. Toivon, että saisin rahani takaisin.
Parhaat säätimet, joita on koskaan nähty mobiilipeleissä. Se kestää yhden tai kaksi vaihetta saada se oikein, mutta se on virheetön siitä lähtien. Erittäin hyvä työ. 5.
Fantastinen peli! Rakastin nähdä tuoreen skenaarion ja brasilialaisen mytologian ja historian sisällyttämisen siihen! Olen itse brasilialainen ja arvostan todella näkemystäsi historiastamme . Pelattavuuden kannalta: YouTubessa on YouTube-käyttäjän upea video nimeltä "Snoman Gaming". Kannattaa ehdottomasti tsekata! Muuten voin kertoa, että sekä Xbox 360 että kosketusohjaimet ovat tiukkoja ja että tämä peli on täynnä syvyyttä. Hieno, haastava oppimiskäyrä
Dandara: Trials of Fear Aventure irq
***Rakastan TÄSTÄ PELIÄ TODELLAAN, OLEN NIIN riippuvainen, että PELAAN SITÄ JOKA PÄIVITTÄIN TEKIJÄT!!!! *** Ostettu kahdesti, jotta saan sen ipadprollani.
Kaunis peli 2d-grafiikassa. Nautin sen jokaisesta minuutista, mutta tiedän, että se on joskus todella haastavaa! Suosittelen Google Play -arkiston lisäämistä! onko Dandara 2 matkalla toivon mukaan?
Tylsää, pelattu vain 8 minuuttia, rahan haaskausta
Todella loistava peli ihmisille, jotka pitävät Hollow Knightista tai Dead Cellsistä. Tuntuu luonnolliselta pelata mobiililaitteella. Se voi olla haastavaa joillakin alueilla, mutta saa sinut tuntemaan olosi onnistuneeksi, kun ohitat.
Dandara: Trials of Fear Edition Pustolovske igre cwr
Olisin antanut tälle viisi tähteä, mutta joku henkinen jättiläinen päätti laittaa taukopainikkeen samaan kohtaan kuin liikeohjain. tule mies..... idiootit.
Claw Crane Confectionery 아케이드 opm
Ei voi pelata offline-tilassa. Tarvitsen aina Internet-yhteyden sen lisenssin vahvistamiseksi.
Fantastinen peli! On vaikea uskoa, että tällaiset pelit pääsevät kämmentietokoneisiin. Ainoa ongelmani on, että peli ei tue 18:9-näyttösuhdetta eikä täytä Pixel 2 XL:n näyttöä. Toivottavasti näemme tätä tukevan päivityksen tulevaisuudessa.
Pari tuntia, uskomaton peli, täydellinen mobiililaitteille
säätimet ovat kauheita.
Mahtava!!!
Fantastinen metroidvania-peli ainutlaatuisella pelattavuudella ja upealla grafiikalla. Se on hieman lyhyt, mutta ottaen huomioon mobiilihinnan ja pelin laadun, sanoisin, että se on 100% sen arvoista, varsinkin kun uusi sisältö on lisätty ilmaiseksi, mikä todella lisää kokemusta. Toimii hyvin Chromebookin (Pixelbook Go) ohjaimen kanssa.
Holy shoot, tämä peli on helmi. Ja se, että Raw Fury sopi sen mobiilisovellukseen menettämättä MITÄÄN? SE ON NAITUSTA! Ja itse peli on aina lumoava.Mahtava peli. Olen viimeisessä pomossa, enkä välitä kamppailusta. Koko peli oli niin hauska ajo, ja rakastan näppärät säätimet.
Korjaa säätimet! He tuhoavat sen, mikä muuten olisi loistava peli. En voi edes tehdä riskialtista hyppyä painamatta taukopainiketta jostain oudosta syystä. Lisää ainakin toiminto, jonka avulla voit siirtää painiketta jonnekin muualle. Se on erittäin turhauttavaa.
Moto modin peliohjain ei toimi. Korjaa se.