Post by leomusvicanlu on Feb 15, 2022 16:43:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Legends: Shadow Fight ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Legends: Shadow Fight IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch mynter ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Legends: Shadow Fight 2022 version ▞▞▞
De beste Stickman-spillene for Android-mobiler | AndroidHjelp
Hyggelig
Ikke misforstå jeg likte selve spillet. Men det virker som utviklerne er veldig grådige fordi det virker som om hvor jeg ser jeg ser "hei, ser dette fantastisk ut for deg? Kjøp det!!!". Jeg ser på anmeldelser og ser klager på at jeg ikke mottar varer som folk har kjøpt. Spill dette spillet hvis du ønsker det, men jeg vil ikke anbefale å kjøpe NOE. Én stjernevurdering for upålitelige utsalg.
Jeg ga den 4 stjerner for utmerket arbeid. For mange roboter på arenaen. Jeg håper jeg kan bytte utstyr med høyere rangering med edelstener i stedet for mynter. Jeg håper jeg kan koble til ved hjelp av hotspot med vennene mine (1 mot 1).
Last ned gratis APK, DATA og MOD Full Android-spill og apper på SbennyDotCom! ... Det er på tide at du blir Legend Cyber Fighter!
Jeg gir 4 fordi sjefen er så hard
Alle alternativene er tilgjengelige for betaling, noen karakterer kan ikke låses opp uten betaling, alle kart er like bare med forskjellig bakgrunn, mobs er akkurat det samme med forskjellig hitbox, noen av mobben har buggy hitbox. Totalt sett er det et meningsløst grind-spill, synes jeg. Det kunne vært bedre hvis de hadde flere kart og med historielinje.
Hvordan slår du de karakterene i arena? Jeg er nivå 66, men de karakterene som dukker opp er nivå 100+ forteller meg hvordan jeg skal slå det nivået? og robotene får alltid boosten, vær så snill å fikse det..
Annonser overalt. Annonser etter hvert nivå. Du må betale ekte penger for alt, selv for å låse opp andre karakterer
Đội nấu ăn - Trò chơi nhà hàng Roger của Chef Trò chơi điện tử qwni
fint, men kunne vært bedre. Det ville være perfekt hvis karakterer kan tjenes og ikke bare betales for. Det trenger ikke være lett, men det bør være oppnåelig.
... 49 euro; Knobby volumkontroll - Unik widget-app | Gratis 1, 49 euro ... 09 euro; Stickman Legends: Shadow War - Fighting RPG Game | Gratis 0, 59 euro
ganske kult spill jeg liker det godt laget trenger mer musikk og andre ting uansett jeg liker karakterene og designene på våpnene og mer
Edit: Jeg gjorde meg ikke klart, problemet mitt er ikke oppgradering, er at det er svært få måter å gjøre det på, noe som gjør at du føler deg fast uten mye å gjøre i spillet, men vent. Godt håndverk kan først utstyres etter nivå 40 minst. Dette er også noe som plaget meg, jeg får kvitteringer, noen ganger 3 eller 4 av samme håndverk, og ingen av dem kan jeg bruke fordi jeg bare kan utstyre meg med dem etter nivå 40 i det minste. Ville vært bedre om jeg vinner kvitteringen kun for det håndverket jeg kan utstyre meg selv for øyeblikket.
Over-inntektsgenereringen i dette spillet er ekkelt. Husker du da du låste opp karakterer ved å gå videre i et spill? Vel, her låser du dem opp etter å ha kommet videre og deretter betaler en ekstra avgift... Bare...stopp...vær så snill...
Lisens Betalt; Krever Windows XP; Kategori Action; Utvikler Nicholas Rizzo; Egnethet 12+; Last ned Sneak Thief for annet OS Ikke tilgjengelig
Spillet var solid, men for å gjøre mange ting må du i utgangspunktet kaste lommeboken på skjermen og prisene er et helt annet tema, men foruten alt det er det i beste fall anstendig
Stickman Legends: Shadow Fight Akcija ssll
Karakterene bør låses opp i økende nivåer
Grafikken er ikke bra.
Jeg elsker amor- og ninja-greiene, men legg i det minste til pinnemannens med mukler som vises i spillet som nybegynner også, og fortsett også
Jeg liker ikke dette spillet. Dette spillet er så kjedelig når jeg installerte det, og jeg når de høye nivåene. men det er vanskelig å lage tilbehør, det trenger mange materialer å lage. fordi det starter med oppskrift duhhhhhh!!!!
Stickman Legends: Offline Game Laga imsz
Jeg så på annonsen og trodde dette spillet ville være morsomt, men det er for vanskelig å få tak i karakterene som gjør dette spillet morsomt å spille. For mange annonser, for mange urettferdige mikrotransaksjoner. Jeg står over.
Stickman Legends: Shadow Fight Offline Sword Game 2.5.1 Stickman Legends: Shadow Kamp er en hack ' n 'slash bevegelse reise rekreasjon som gjør bruk av.
Bra, men det tar som 4 noensinne for daglige oppdrag..du bør lagre gjenstander tjent i de begrensede arrangementene..la hopper også være tilgjengelige ved kamp, akkurat som edelstener.. Spillet bør ha en kamptolkning av penger. Vel igjen serveren din kom aldri på for begrensede arrangementer i dag 21. desember..jeg skjønner det ikke ..spillet er fint, men ikke ødelegg det ved å gjøre serverne dine utilgjengelige, man vil snart avinstallere det fordi for å nyte må du betale penger
Et veldig skuffende spill. Karakteren var veldig lett å bli drept. Zitgo fikser spillet ditt
BH
Stickman Legends: Shadow Fight Darbības spēles hxtc
Jeg likte spillet i løpet av de første timene og er veldig spent på å få min nye helt bare for å finne ut at en helt koster 150 php... seriøst? Så hvis vi ikke vil kjøpe dine såkalte helter betyr det at du ble sittende fast med den samme helten for alltid? Og annonsene... 1 annonse per 1 spill... avinstallert
Jeg elsker dette spillet! De er veldig gode mot nye spillere, og det er lett å gå opp i nivå og ha det gøy og fortsette å utvikle seg! Sterkt anbefalt!!
bortkastet tid, jeg trodde det var et bra spill, men når jeg låste opp alle ferdighetene, lukker jeg det. det tilbakestille kan ferdighet, dvs. går plutselig tilbake til nivå 30, og jeg skal være på nivå 40 pluss
Supreme Stick Warriors - Shadow of Legends is a physic-based stickman fighting game. Fighting against other stickmans to become legend in
Stickman Legends: Shadow Fight Akció zyg
ikke automatisk endre helten, må kjøpe.
Hei utvikler, det er det beste stickman-spillet hvis du tar bort gullmedlemmet i overlevelsesmodus for at vi kan spille overlevelsesmodus...og jeg råder om heltene kan kjøpe mynter.. det er grunnen til at jeg ga 3 stjerner, men det var bra også
spillet er vanedannende, men morsomt å spille selv om du får utfordringer som er morsomme og viser hvor gøy det blir
dette spillet er så morsomt! men jeg vil at den skal være online ved neste oppdatering. men jeg liker hvordan du redigerer kraften! og vil du heller se en ufo eller gå i fengsel?🤔 jeg velger ufo fordi hvis du satt i fengsel på livstid, ville det være ille!😎
Dette spillet er flott, og den beste funksjonen er at du kan prøve ut hvilken som helst karakter som annonseres! Så mange ganger du vil!
Bra spill helt til du innser at du må betale for karakterer du låser opp ved å spille som om tilleggene ikke er nok